Borta bra men ponny bäst

Igår träffade jag Vannes igen, äntligen. Han är bra nu så vi var ute och red en härlig runda. Han har gått med munkorg i veckan och det verkar som om han börjat gå ner i vikt. Han var iallafall knappt svettig efter turen, men det är klart att det skulle kunna bero på att vinterpälsen äntligen börjat trilla av ordentligt.

Första bilden är några veckor gammal, andra är tagen igår. Tredje bilden föreställer Vannes i hans betesreducerare, sådana fångponnyer får gå och skämmas i när de glufsat i sig för mycket gräs. Stackarn.

/Mela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Ponnyn och hans människa



I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

RSS 2.0