Otränad

Ojojoj. Jag red dressyr barbacka på Vannesponnyn igår, eftersom vädret var som det var och ponnyn har fått ett elakt bitsår precis i sadelläget. Ush vilken träningsvärk jag har i ljumskarna idag. Att jag aldrig kommer ihåg att stretcha efter att jag ridit. Typiskt mig.

Vannes var iallafall mjuk och mysig att rida, vi gjorde galoppfattningar som fungerade okej och öppnor och slutor som också gick bra. Imorgon hoppas jag på en uteritt, men det beror nog på om det regnar eller inte. Jag ska inviga mina nya skor och chaps.

Vad tråkiga blogginlägg jag skriver. Kom med förslag vetja, jag har ingen inspiration!

/Mela


Kommentarer
Postat av: Linda på Hagahome

Mår Vannes bättre nu? :) Skönt!

2012-04-13 @ 13:13:41
URL: http://www.hagahome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Ponnyn och hans människa



I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

RSS 2.0