Det var vårens första dag

I morse hade jag vaknat av solen, om den hade skinit in genom mitt fönster. Synd att mitt rum ligger åt norr. Vackert väder var det i alla fall, tio plusgrader och härligt blå himmel. Och vi hade bestämt oss för att ta lite nya bilder på hästarna. Det är här vi kommer till det nya och spännande. Vannes skulle bli porträtterad i tränsbett.

Inte så häftigt kanske ni tycker, men jag har faktiskt aldrig sett Vannes i tränsbett förut. Jag vet att han har ridits med det ganska mycket, han har ändå tre stycken tredelade i en låda uppe på loftet, men han ogillar dem starkt. Men det är så himla snyggt med porträttbilder på ponnys i träns så jag tog mod till mig och monterade ihop ett till fotograferingen. Visst är han himla snygg i det? Jag älskar när nosryggen är fri, hans vackra huvud gör sig bättre då.



/Mela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Ponnyn och hans människa



I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

RSS 2.0