Glad ponny ger glad människa

Vannes var helt okej idag, jag kunde inte riktigt bestämma mig för om man markerade eller inte. Det var i alla fall inte myket. Vi var ute och skrittrundade, jag red kanske en kilometer och promemerade resten, och Vannes var jättepigg och glad. Skönt!

Ponnyn ska i alla fall ta det lugnt nästa vecka och veckan efter det är varken jag eller hans ägare hemma så då får han vila helt. Det kanske passar bra med en liten viloperiod nu i alla fall, innan gräset kommer.

Finaste ponnyn

/Mela

Kommentarer
Postat av: fridan

kanske bra med lite vila då för säkerhets skull! hur gammal är vannes?



sv: jaa helt sjukt sött :D

2012-03-18 @ 21:21:01
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Johanna

vilken söt bild du har uppe vid rubriken! den dära hästen! Är det du och vannes? :)

sv: kan inget annat än hålla med! Den färgen är faktiskt en av mina favorit färger! :)

2012-03-19 @ 19:24:12
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Ponnyn och hans människa



I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

RSS 2.0