Fina ponny

Jag vet inte hur många fler såna här deppinlägg ni ska behöva stå ut med. Antagligen inte så många, min besvikelsemekanism har trubbats av. Vannes haltade i traven idag och jag känner mig känslolös. Jag orkar inte gå upp och ner längre, hjärnan har lagt sig i något slags neutralt viloläge. Jag är inte ledsen, men kan inte riktigt vara glad heller. Jag känner ingenting och det är så hemskt.

Nog med tråkigheter, jag har massa roligt att berätta! Vannes har fått nya foppatofflor och vi har tagithärliga sommarbilder som kanske blir till en ny header om jag får tid över snart. Vilket är ungefär lika troligt som att Vannes skulle börja flyga.

Hej hopp!

Ovisad vinterpälsVannesbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Ponnyn och hans människa



I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

RSS 2.0