Lite omotiverat

Vi harvade lite i ridhuset. Det gick väl ... okej. Först hittade jag ingen energi alls, och kommunikationen var i botten. Både jag och Vannes var trötta och lite småsura och ingen av oss lyssnade på den andre. Tillslut sa Vannes att 2nu struntar vi i det här och sträcker ut lite i galopp i stället!". Och efter några varv i friskt tempo gick det faktiskt bättre, även om jag ridit bättre pass.

Vi har nu också provat ut en ny grej på Vannes, som skall beställas snarast. Förhoppningsvis ska dem göra våra uteritter trevligare, enklare och roligare för både Vannes och mig. Vad tror ni att det är?

Ledtråd:

/Mela


Kommentarer
Postat av: fridan

hmmm det var en klurig ledtråd :P ridstövlar kanske? :D

haha!

2012-05-17 @ 18:23:34
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Ponnyn och hans människa



I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

RSS 2.0