Man kan alltid drömma...

Markus Holst (min tränare) har fått in massor med nya hackamoremodeller. Jag vill ha dem alla!

Mini- eller Centerhackamoret till hoppning/uteritt...
image descriptionimage description

Det här Akademiska hackamoret skulle inte sitta fel till dressyren, även om jag helst skulle vilja ha nosdelen på mina egna skänklar med kedja.

image description

Eller varför inte bara ett Stylish Hackamore? Snyggt är det!
image description

Dreglar ni också? Hackamoren finns att köpa på www.butik.ridakademi.se

/Mela


Kommentarer
Postat av: Julia

Okej Mela, Jag hade fel och får ta tillbaka mina ord från uteritten igår, trots att jag inte använder mig av hackamore till Celitz, så dreglar jag, för visst var dem snygga ;) Förstår din önskan av ett nytt hackamore ;) hehe :)



/Julia

2012-05-05 @ 15:32:53
URL: http://shadesofgolden.blogg.se/
Postat av: Julia

Förstår varför du dreglar Mela, de var väldigt snygga. Får ta tillbaka mina ord från uteritten igår ;)Så ja lite dregel kommer nog allt trots att jag inte använder mig av hackamore ;)

2012-05-05 @ 16:35:13
URL: http://shadesofgolden.blogg.se/
Postat av: Julia

Ursäkta för att den kom två gånger ;) men den sa att den inte skickade första gången... konstigt :)

2012-05-05 @ 16:36:16
URL: http://shadesofgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Ponnyn och hans människa



I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

RSS 2.0